Paco♥

Att ridläger kan vara så jävla bra!
1. Man skaffar nya vänner!
2. Man får känna sig välkommen!
3. Man kan ha grymt kul!
4. Man utvecklas med sin ridning (för hoppningsvis)
5. Man får minnen för livet!

Paco
Du är nog den mest fantastiska häst jag någonsin träffat,
du betyder mycket för mig och det kommer du alltid att göra
Det finns ett tomrum som du lämnat efter dig
Ditt sett, dina ögon,
du är inte som någon annan,
du är speciell
Du var verkligen min
men bara för en vecka
Alltid kommer du finnas hos mig,
jag kommer alltid att älska dig
Du skapade 5 av dom bästaste dagarna i mitt liv,
för mig är du här,
här i mitt hjärta

Det finns inte ord, som betyder hur mycket du betyder för mig,
du har gett mig så mycket och jag ångrar inte ett ända
Du är en vän som jag aldrig ska förlora!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka med pjakkur.

<3

2012-02-29 @ 21:52:50
URL: http://rebeckafischer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0