30 grader i februari....

Först kommer litet inlägg som alrig, jag publicerade men här kommer det, sen kommer inlägger jag gör nu idag!

Har suttit i 2 timmar nu och sett 30 grader i februari väldig långa avsnitt, såg 2 stycken.
Har inte gjort så mycket idag utan bara som alla andra dagar jag varit sjuk, sovit,tv,datan hela dagen och det blev inge skola idag  heller, hörde att vi skulle ha engelskt prov men få göra det en annan dag och fysträningen gick jag ju inte heller på igår, åkte inte ens dit och titta utan var hemma och såg glamour istället, men nu måste jag lägga mig, upp halv 7 imorrn och se våra bästa år.
Har iallafall börjat om med engelska projektet men ena är klar, blev inte riktigt nöjd med det, och har ju inte kunnat lämna in pga att jag varit sjuk men hoppas jag snart är frisk för det är ju lov när veckan börjar närma sitt slut, alltså fredag och planer för lovet kommer imorrn tänkte jag:D
Blir nog ingen träning ikväll heller utan stannar hemma istället,
har nyss ätit Thai mat,
så jävla gott och rätt stark också!

Fortsätter med städningen nu då, så jävla jobbig, hoppas jag blir frisk snart...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0