sweet dreams!

Efter en lång dag så säger jag godnatt men tänkte berätta lite kort om dagen......
Skolan hade idrott, innebandy skit kulsåklart, förlorade men ändå kul, sen so då det inte blev så mycket utan mest chill och kollade paradise hotel sen tyska då vi körde någor slags spel sedan bingo. lunch och sedan blev det öppehållsrummet och kolla paradise igen då klockan var 12:05 och sen var det slöjd, gjorde klart min ena vante och började även på den andra. riktigt nöjd med den första faktiskt och sen blev det hem åt korv och mos sedan åkte jag en snabbis till kusinen min och fortsatte sedan till stallet, satt i caffy och prata från 16-19:30 med några föräldrar och pratade om allt möjligt nästan, fast såklart inom hästar. :P
Red Kupido och han var väl helt okej, red han i mycket låg form idag då vi skulle jobba med det och är väl nöjdas med galoppen och sen stundvis var han jätte bra i traven, skritten går ju oftas, men bara man ändrar någonting i sin ridning så måste man nästan börja om på noll, lite drygt men det tar sig......
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Var gärna med i veckans blogg hos oss !
http://stallsackum.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment

Svar: visst, gärna :))
None None

2012-12-04 @ 10:25:08
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Lovisa

Fint ekipage! :)

Svar: Tack Lovisa :)
None None

2012-12-05 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0