onsdag 12/12

Skolan idag gick väldigt fort, började dagen med matte då jag skrev rent mitt engelskt skriftliga prov och sen hade jag engelska och fortsatt att skriva där, såg även lite på film. Sen var det idrott, innebandy och det gick fruktansvärt bra idag, jämna lag och allt, dock fick jag spela med båda lagen, men jag kötta på för varje lag, vann ju trotsallt hur det än blev.... Sen hade jag lunch och sen städade vi på HK, städade överallt med korta ord.
 
Sen var det hem och redigera labbrapporten inom fysik och den avslutades på 505 ord, och rätt nöjd faktiskt då jag inte är den bästa på just det ämnet, sen drog man på affärn för att köpa lucia linne till morgondagens lucia. Sen åkte man till stallet för att ha lucia träning till lucia showen på stallet som är i helgen sen kollade man när madicken hade teori, löshoppning och det var Allan och Elvis tur att göra det idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0