Lucia....

 
Vaknade halv 5 idag och började fixa håret med lockar, skulle vara på skolan kvart över 7 så hade lite stressigt om jag säger så, men lockade lite snabbt och drog på mig kläder, åkte till skolan och börja ta på mig luciaklänningen och glitter och allt som skulle på, skulle ju vara med på lucian på skolan. Jag var ju såklart tärna och gick med ida in, första showen gick väl hyfsat, dock var det några som sjung fel, några som ej kunde texten det skulle säga och jag som inte kunde låtarna, haha ingen var nog fläckfri för vi hade ju en till show att göra, så vi lussade 2 gånger för olika personer och andra gången gick det bättre för mig då jag hade sjöngt låtarna en gång men då var det ännu fler som för sa sig på texterna/dikterna det skulle säga och några små fel i sången men som sagt nu är det över och skönt är ju det. (gick helt okej ändå)
Erkänner att jag var väldigt rädd att någon skulle elda upp mitt hår, men ingen olycka hände som tur var, haha! 
 
Efter vi hade lussat vare bara att skynda sig byta om jóch fixa sig till en pirat, då vi hade lucia cup efter precis, tog en jäkla tid med smink och allt hår men tillslut så gick det och måste erkänna att vi var lätt bästa utklädnad och det bevisades ju också då vi vann utklädningen dock förlorade vi i finalen men det gick bra ändå...
 Länk till dagbladet, http://dagbladet.se/nyheter/timra/1.5393330-fartfylld-lucia-pa-mariedalsskolan 
 
(snodde de två första bilderna av Moa & Moa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0