första träningen på väldigt länge....

Skola som vanligt och hade prov på tyskan idag som gick hyfsat, sista skriv uppgiften var väl inte det bästa för mig då jag får hjärnsläpp, men bortsett från det så kändes det bra, hade även engelska där jag fortsatte med ett prov återigen, har hållt på med detta prov alldels för länge men har faktiskt kommit upp någon nivå inom betg så det är ju bra men som sagt det är skit svårt enligt mig. Hade även matte och jobba med ekvationer och sen satt jag vid datorn med Svemps. Sen har jag haft svenska då vi håller på med någon gruppuppgift och sen har man spelat lite fotboll/bandy i gympasalen medans man haft rast. Sedan har jag väl inte gjort så mycket mer, har min första fotbollsträning sen uppehållet nu och får se om jag fortsätter, måste ju bestämma mig om jag ska vara med på fotbollscupen eller lucia showen på stallet, får ju se det imorrn kanske. :/
Bjuder på en gammal bild på mig och sjuklingen, krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0