chipsens dag :)

Vaknade 7 fast orka inte kliva upp, somnade om vaknade 20 i 8 och kasta på mig kläder och åkte till skolan, svenskan var tråkig läste bara om Medea, orkar inte berätta vad det är och sen hade vi so, gjorde ingenting där bara läste, sen matte lektionen så snackade vi tjejer mest, haha och sen var det lunch och dax för mitt sista biologi prov, gick bra hann skreva hela 4 svar, bara 7 frågor kvar och dom görs på tisdag, kanon!!
 
Sen var det idrottshög, skulle ha Bella K och gjorde iordning hon och hittade väldigt mycket sår på benen, hon går ju ofta omkull i hagen men idag var det mer så sa till Ida och hon sa att hon hade det sen igår, och det var ingen fara men hoppade upp och börja skritta, något kändes fel, fågade ida att hon skulle kolla, men såg inget i skritten, travade och kändes där med kan jag säga och hon ville verkligen inte gå fram för skänkeln, stackarn, så bytte häst till Rick som var något piggare, Har bara ridit honom en gång förut, markarbete var det då så riktigt roligt att få testa han i dressyren, gick väl bra. Nöjd med passet men lite ledsen för att jag har i tanken att Bella åker snart och det var kanske sista gången jag satt på hennes rygg, fick även beröm för att hon har utvecklas så mycket på sån kort tid, alltid roligt att höra. :)
Fick bli lite bilder på Bella K som är tagen från förra fredagen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0