Tisdag,

Idag började skolan klockan nio, programdag var det som stod på schemat. Naturettorna, tvåorna och treorna har en dag tillsammans med mentorerna för att typ lära känna varandra. Så vi lekte några lekar och sedan gick vi en frågeslinga, fick fika och så. Väldigt tråkigt, haha vi är inte så sociala, alla umgås typ med sina vänner och ja blir inte så att man "lär känna" någon speciellt.
När vi slutat följde jag med Felicia till Riiby och sedan vidare till ridskolan då vi hade u-sek möte senare. Så var med henne typ hela dagen då vi slutade skolan vi halv tolv någon gång!
Imorgon har jag bara en lektion vilket jag alltid kommer ha på onsdagar nu på hösten, så det är superskönt. Börjar halv tolv och slutar efter 70min, sedan är det ridning på stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0