Skolan idag

Hade mina första lektioner idag, började tio över elva och slutade fyra. Hade fysik, kemi och svenska, riktigt jobbigt var det. Haha man är inte direkt van att plugga nu, men men imorgon har jag bara en lektion plus teori på stallet. Så det blir en kort dag, har sovmorgon då också, rätt skönt. 
 
Var även och kollade på den nya sportaffären som öpnat i birsta bredvid stadium, usports tror jag den heter. Inget speciellt förutom att dom hade puma-skor vilket jag älskar. Tycker dom är så sköna och har trivits i dem och nu har dom slutat sålt dem på de flesta ställen så ska se om jag lyckas få ett par. Men annars inget speciellt, så vi får se om den andra nya sportaffären som ska öppna är bättre. Aja, ska kolla lite på film nu, och sedan sova. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0