ridpass, tempoväxlingar...

Åkte till stallet vid 16 och var där med kussen och moster min, hjälte kusinen och hennes kompis att göra iordning ponnysarna dom skulle ha sen satt jag och prata med några föräldrar i caffy när dom red sen åt jag lite mat och sen gick jag ner bytte om, sen träffade jag Marie som jag pratade med ett bra tag och sen kollade jag när bl.a Linn, Olivia, Emelie och Alice red.
Sen så gjorde jag Kupido snygg och sen var det dax för ridning, skulle ha tempoväxlingar, vilket gick jätte bra på han, han har ju så fina steg den stora pållen och han var också väldigt fin idag, en härlig känsla då det var över 3 veckor sen sist. :)
Sen for jag raka vägen hem, nu ska jag plugga lite innan jag somnar!
Ny dag imorrn också, nya tag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0