Ridit Linnie

Nu sitter man hemma framför datorn och har inget att göra. Har iaf varit och ridit Linnie som har varit jättesnäll. Red hon igår också och hon känns faktiskt bättre nu men snubblar och så fortfarnade fast inte lika mycket. Men det går iaf bra att rida henne. Nu har jag liksom lärt mig henne hittat lite knappar och så vilket gör det mycket lättare och vi har ju fått börja trava lite smått. Så det är ju kul, sen ska vi se när matilda fixar in bilderna. Hon har haft tid att lägga ut bilder på hon och frasse men inte dom på mig och linne, men aja dom kommer väl. Ska iaf rida imorgon också och imorgon är det även ryktrally för de som vill vara med. Finns några hästar och ponnyer kvar och det kostar 30:- för de som vill vara med, också bjuder vi på grillad korv efteråt. Så ni som är sugen på att vara med så kom till stallet klockan 15.00.
Det var allt från mig just nu, ha de så bra.. :))

Kommentarer
Postat av: My

är du sugen på en länkning för mina 100-250 besökare?

då tycker jag du ska ställa en fråga på min frågestund.

Bästa frågan får en länkning :)



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment



Ha en bra dag! <3

2012-04-08 @ 21:01:53
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0