Idag

Började dagen med lite sovmorgon, sedan första lektionen som var prov. Kändes ganska bra måste jag säga men det var lite klurigt för en del frågor var formulerad lite konstigt men hoppas det gick bra. Sedan engelska och jag ska inte säga så mycket om den för jag är verkligen sämst på engelska. Sedan lunch och en lång mattelektion, jobbigt. Sedan gympalektion som är inställd och det får man inte reda på förns man står där på gympan istället för att de säger till i tid. Aja, slutade iaf en timme tidager så jag är glad för de, åkte till stallet efter det och red Linnie, gick inte alls så bra. Många i manegen och halva var hyrd så ja det gick inte så bra. Hon var ju snäll och så men kände att det inte gick så bra. Sedan hem och nu sitter man här och borde plugga men inte de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0