godnatt

Nu är det snart dags att sova för imorgon ska jag stå i caffis på stallet när det är hopptävling. Kommer bli jobbigt det fast jag bara ska stå där två timmar, aja. Idag har jag inte gjort mycket, varit och handlat, städat, spelat dator, sett på film och spelat ännu mer dator, haha bra va. Har inte orkat gjort något alls idag, så det blev heller inge stall då det är besvärligt att rida när det är tävling så dom får vila i helgen så rider vi dom i veckan istället. Kan ju vara skönt för Linnie och Frasse och få lite vila också. Men nu ska jag sova godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Kattie

Godnatt jag har haft en hemmadag med städning inte gått utanför dörren..

Tråkig dag.

2012-04-15 @ 01:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0