dagen

Fick reda på att en av mina gamla lärare dog på lovet, väldigt trist då jag kände henne väldigt väl och bodde nära mig när jag var liten, jag vill inte prata så mycket mer om det.
Skola sen och hade matte sen hade jag utvecklingssamtal och har inte några mål direkt i skolan nu utan bara en sak jag ska göra och det är att prata med alla lärare.
Sen kom jag då lite sent till HK letionen men det gjorde ju ingenting och då jobbade jag med Viktor och matte, vi gjorde bullar, skit goda var det.
Sen var det lunch och då var man redan proppmätt av bullarna så åt inte så mkt, sen var det bara kemi kvar och där fick vi sluta typ en timma tidigare :D
Nu sitter jag framför dator och pluggar litegrann!
Schadee.....
Gud vad jag saknar dig!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0