100ÅR!

Först ville jag bara säga att idag är det 100år sedan titanic kolliderade med isberget,
dagen efter kl 2.20 sjönk fartyget!
sticker snart på träning, fast bara en timme tror jag i NCC, bara en liten extra träning tills matchen imorrn som är i kuben på konstgräs, har ju träning på grus nu för tiden, såklart tycker jag gräs är bättre men det kommer ju så småningom ska ni se.
Idag ska jg försöka och komma iväg till stallet med vet inte hur, om jag åker dit så ska jag förmodligen rida med syrran och Jenniefer.
Det är ju tävling där också för storhästar så jag får se om man hinner titta lite, men tror inte det.
Men det är inte så mycket jag ska skriva utan ska käka lite frukost nu och sen börja åka mot NCC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0