Tråååååååååkigt!

Näe, inget kul idag, allt bara skit!

Känner mig verkligen inte på humör alls och har heller inget kul att berätta.
Skolan som vanligt och kommer man dit halv tio för vi har lite sovmorgon och då när vi ska ha matte är matteläraren sjuk så matten blir inställd, kul. Man hade liksom kunnat vare hemma och sovit en timme till då matten är typ två timmar. Men sedan åt vi lunch och en timmes engelska och sedan fick vi sluta men historialektionen blev hemmajobb. Ah kul då, kommer man hem och då ska man till mormor och morfar och städa då morfar fyller 70 på måndag. Var där till åtta och jag har inte haft kul, så himla tråkigt och hemma vill man heller inte va. Men imorgon blir det stallet och just nu skulle jag bara kunna skita i att ta Tulda med men ja då blir det nog ingen moppe på ett bra tag, men ska försöka göra något som gör mig glad, och jag hoppas verkligen vi åker till kramfors till helgen så man kan träffa någon superperson! :'))))
Då kanske man blir glad, men jag har ju mina vänner på skolan också! :D



Sometimes, you're the only one for me.
Just you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0