torsdag....

Idag har man haft sovmorgon till 9:25 riktigt skönt men jag slutar hellre tidigare, hade matte första lektionen som vanligt och sedan bild, gud så dålig jag är på att rita, kompisen skulle typ beskriva en bild och sen skulle nästa måla med vattenfärg utan att se bilden, (så jävla svårt allstå)
Sedan hade man ju bara fysiken kvar och det kändes ju skönt men fysik är nog det värsta jag vet med skolan, ska ha prov på fysiken om typ 4 veckoer och typ en ville ha ett prov med olika handlingar, men vi ska ha 2 prov istället. :p
Men nu ska man till stallet och först hjälpa kusinen och sedan kolla när Madicken ska rida idag med RS och kanske knäpper ett par kort eller filmar, får se. (Tror dem ska hoppa!)
Sedan när man kommer hem måste jag nog ta och plugga lite SO, har lixom prov imorgon och kan ingenting känns det som! xD

Meicie!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0