Tisdag 13/9

Idag hade man ingen skola utan var istället funktionär på grytan för fösrt 6-åringar
 och sedan 1-3 och några var väl lite udda än dem andra men men,
vi fick även äta på sörberge och sedan fick man ju sluta vid 1, riktigt jävla skönt asså!
Skulle faktiskt kunna göra det där mkt oftare och slippa skolan sådär. :D

Direkt när mamma hämtade mig åkte jag,mamma,madicken och brorsan å städa hos mormor och morfar och har satt upp även lyktor tills min morfar ska fylla år.
Sedan var man där till halv 5 och åkte hem klädde på sig och åkte direkt mot matchen på BSK, gick super bra mot erikslund vi vann med 7-1 och det var ju väldigt lerigt och pöligt så det blir ncc nurå nä vi har träningar.

Nu vet jag att vi ska åka till kramfors med Tim :) och det blir ju super duper bra!! :D
Nu har man duschat och tänkte plugga lite för jag har alltid sagt att jag ska göra det men gör det aldrig ändå, så nu måste jag gö det tycker jag för imorgon blir det ju stallet hela dagen och torsdag likadant antagligen och fredag med ;p lördag blir det ju kramfors, söndag träning skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0