Svar.

Mikaela
Va? vill dom inte ha kvar de bruna stoet som går i karantä hagen? :o äre för hennes bulder på magen? :/ hon är så vacker bortsätt från det.

Svar: Näe hon kommer inte bli någon ridskolehäst. Jag vet inte allt men det lilla jag vet är att hon är väldigt sur och då menar jag väldigt sur mot andra hästar och även matsur. Men att pyssla på sägs det att hon är snäll. Och hon är ju som sagt lite speciell, hon är antingen alldeles för mycket uppåt att rida på eller alldeles för pigg och så är det något med hennes bakben.
Så hon passar inte som ridskolehäst, men skulle säkert bli jättebra hos en privat, då hon är duktig på att hoppa och har faktiskt även bra form och är väldigt lätt i handen.


Hoppas du förstår och jag vet själv inget om henne men det är det här som jag har hört och jag tycker själv hon är riktigt fin och jag älskar ju ston så, jag hoppas vi kan få några snygga i utbyte!

/Madicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0