Stallet, skolan och stallet igen!

Ja, lite om min dag idag då. Ridning med ridgymnasiet på Gregory, vilket gick sådär. Skit i början men sedan då jag tog dressyrspöt så gick det faktiskt någorlunda, han är ju seg och man får verkligen driva, men ah. Han är roligare att hoppa än att dressyra på men ah. Sedan åt jag och Felicia på stallet och sedan vid elva drog vi till skolan, hade matte, biologi och historia. Sedan slutade man halv fyra, våran historialärare är jättesnäll en halv timm tidigare kan ni tänka er! :D Vänta på skolan en stund med Fello och sedan gick vi typ genom hela skolan och hade kul sedan tog jag moppen till stallet, var där en stund och gjorde lite allt möjligt, var med när Fello red Prisse och kollade på någon lektion, men nu ska jag plugga tyskaglosor så vi ses! :)



Groggen eller Greger som han kallas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0