Stallet idag, och..

Hemkommen från stallet nu då och red lillprinsen och det gick sådär. Red med ryttarsatsningen och vi hoppade, red utan stigbyglar och donald blev spänd och ja, dressyren gick skit rent ut sagt! Sedan galopperade vi på volt över en bom och då sprang ha bara ifrån mig, men fick han sedan tillbaka och kom jämt på bommen :) Sedan sedan små hoppade vi utan stigläder, vilket inte gick så bra då han hoppar väldigt mycket uppåt, men ja. När vi sedan började hoppa linjer kändes det bättre, ibland la han helt av i galoppen och blev seg, men ibland gick det riktigt bra och fick några bra språng iaf, vi avslutade på en linje där det sista låg på 85-90 vilket nog är donalds rekord, men han var duktig, rev inte ens! :D
Men han är bäst lillkillen, så imorgon ska han få en liten dusch :')

Imorgon är det skola och har bara tyska och kemi + mentorsamling, sedan ska jag och Felicia åka till stallet och vara där hela dagen, ska bli kul :D

Men nu ska jag träna tyskaglosor :/


Min fina prins!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0