Som vanligt typ

Haha, ja vad tycker ni läsare nu då när vi är tre stycken här på bloggen, ni måste ju berätta vad som är bra och dåligt.
Iaf hemma från skolan, började halv tio! Skönt och fick till och med skjuts till skolan då det regnade (Y)
Iaf matte först, fick reda på prov snart, sedan engelska förhör som jag inte alls hade tränat till men jag läste på dom så jag kunde dom på vår lilla tio minuters rast, sedan lunch och en lång historialektion. Gick väl bra det med, såg liksom film sedan gympa. Och gympan var riktigt rolig, vi sprang häck eller vad det nu heter och det var kul.
Nu är man iaf hemma och har nyss ätit och ska kanske sätta mig och göra lite matte, men just nu har jag andra saker i tankarna. Men men imorgon är det ridning på lillprinsen och jag hoppas verkligen att det känns bra, för det bara måste det!


Du och jag vännen
Du och Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0