sett på idol...

Jag tänkte varför inte kolla på idol litegrann då och såg första och andra pogrammet och såg även Oleg som sjöng Elektro pop som har stårr på fb så mkt och har ju inte hunnit plugga något än så får väll se om jag gör det något idag, men nu ska jag packa till imorgon för då äre ju elevensval och då blire ju stallet och då måste jag ju ha med fotbolls grejjer med dit som att mn har match 18 och samling 17 och då hinner jag ju inte hem, så man får väl skynda sig att ta av hästen man ridit ch sedan borsta av elf och fixa hans grejjer som tur är det en annan tjej som ska tävla han före mig i 50 elr 60 och då behöver man ju inte borsta han först, så lite tur har jag ju.
Vi får se om jag åker tillbaka till stallet efter matchen och fixar det sista, får hoppas att jag hinner.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥you are so beutiful, It´s true♥


Kommentarer
Postat av: Emmy

tävlingen är i växjö :)

2011-09-09 @ 12:27:09
URL: http://luckyrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0