Ridpasset

Jaa, nu är man hemma! Lite tidigare än vanligt, men det är bara för att lyset på moppen inte fungerar så det blir mörkt och kallt när man åker senare :/

Iaf skolan först då, trött hela dagen och typ bara haft tråkigt, sedan till stallet. Kommer dit får höra lite roliga grejjer också skrev jag upp mig på klubbhoppningen den 1 oktober. Vi hoppar 70cm och det är omhoppning denna gång, så det ska bli kul! :)
Iaf sedan kollade jag på listan vem jag skulle ha och då stod jag på Lotus (en liten fux c-ponny men mycket fart). Gick väl okej, han är ju väldigt pigg också var det markarbete och han bara rusa mot hindrena. Haha men det gick bättre och bättre, hoppade ett räcke med en galoppbom före och efter också en liten studs på tre hinder. På slutet blev han som bäst, fin och låg i formen och lugnare, mycket lugnare om man jämför med början! Men nästa gång blir det Donald igen för mig, de hade typ raspat tänderna eller något idag så han fick vila, men nästa gång då hoppar vi, han och jag! :)


Lotus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0