Onsdag, ridpass +skolan

Ja, idag hade jag sovmorgon började 9.40 hade matte typ, eller vi skulle ha någon annan lärare då vår mattelärare var sjuk men det kom aldrig nån. Eller jo efter ett bra tag, sedan lunch och matte igen. Efter det var det skoljoggen, eller skoljoggen? Vi gick klassvis en frågeslinga sedan slutade man, så fick iaf sluta en timme tidigare men det regnade naturligtvis. Åkte sedan och hämtade syrran och sedan till stallet, kollade lite när dom nya blev ridna och sedan så kom listan upp, och vem ska jag rida då? Jo, Sarah. En skitfin liten d-ponny, och ridpasset gick verkligen super. Men enligt min ridlärare så skulle jag rida henne då hon är lite bättre än Donald som jag får lära typ allt. Iaf så red vi tempoväxlingar, övergångar och skänkelvikning. Det gick bra, lättare i vänstervarvet. Fin ponny iaf, men saknade lilldonni.
Imorgon blir det iaf rida med ridgymnasiet och hoppas på nån kul! :)


Sarah, bilden är tagen då hon kom till ridskolan. :)
Hon har mycket mer muskler och finare kropp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0