Idag, torsdag!


Ja, nu är man hemma och nyss ätit middag, grillade kyckling och potatismos och kladdkaka som efterrätt! :D
Iaf, åkte ungefär halv åtta till stallet och red Gregory, fick även mina lindor som jag ska ha nu, svart! :) (se bilden)
Iaf, vi hade ju tjogo minuter på oss att få hästarna klara och jag hann med frambenen och två knoppar, och resten av utrustningen, haha ganska bra för att vara första gången, men det var faktiskt kul när man hade liksom en tid vi skulle passa och vi skulle göra så gott vi kunde och till slut blir vi proffs! haha närå men..
Hade dressyr, mycket volter och övergångar och så, och han var faktiskt riktigt fin, bra bjudning och bra form. Maria (ridläraren) tyckte också att det såg mycket bättre ut så nästa gång så har vi markarbete och hoppning veckan därpå och då ska jag också ha Groggen. Kommer bli super det! :') Han är skitkul att hoppa, också har han bra man att knoppa ;)

Men iaf sedan vidare till skolan, tre lektioner och sedan tillbaka till stallet. Var där och gjorde lite allt möjligt sedan hem och nu funderar man på om man borde göra lite läxa, men orkar inte det just nu, Och imorgon skulle jag tro att det blir dåligt uppdaterat då det är övernattning på stallet, men vi sover inte över då vi ska till kramfors imorgon och träffa Sofia, så vi får se hur mycket vi hinner med, ha de så braaa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0