Idag kanske

Skola som vanligt!
Tre eller två lektioner då jag inte vet om man räknar mentorsamling som lektion, iaf först tyska då vi hade glosor eller glosor. Haha, det blev typ såhär vi visste inte att vi hade glosor och har inte tränat något, och läraren sa men då gör vi ett muntligt också får ni skriva ner dom på papper sedan, haha superbra jue! :D
Sedan kemi eller biologi tror jag vi hade istället, såg på film om DNA och så sedan lunch och mentorsamling. Sedan vidare till stallet, kom dit vid kvart över tolv skulle jag tro, våran teori börjar klockan två. Iaf var jag där med Felicia och Susanna och vi smorde stävlarna, haha skitasnygga nu! ;)
Sedan teori, gick igenom utrustning, fick lära oss nya grejjor vilket var bra, fast undrar egentligen hur många man kommer ihåg, aja ska läsa lite i böckerna som vi har fått!

Hann även att mysa lite med lillprinsen! Han var så trött idag, han låg till och med ner och åt. Men sötaste lillponnyn, han hade iaf tur som fick vila idag, det är han verkligen värd! :')


Busprinsen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0