Hoppningen, inte den bästa precis....

Hade som sagt hoppning idag och kom lixom till stallet och va överglad att jag skulle ha elf som vanligt så jag stack och skynda mig och bytte om, sedan kom madde och skulle kolla listan och jag lixom, okej följer med dig.
Kollar på listan Matilda Romeo?!
Jag ba, varför har jag bytt,
-Dessan kanske inte kommer, men det gjorde hon.
Iallafall så hoppade jag lilla Romeo som det var skita längesen man red och ovanligt pigg också, gick väldigt dåligt, men han hoppade väldigt bra, bara jag som var lite ovan att rida en pigg istället för en latmask som vägrar galoppera lixom, värsta tvärt i mot hästen jue.

Roligt och rida han men tycker som sagt inte det kändes så bra, som jag ville. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0