Helgen börjar gå mot sitt slut

Denna dag har man bara hunnit med att städa, rätt tråkigt kan jag säga. Men iaf, ska åka till birsta och kolla efter nya jeans när Matilda och pappa kommer hem, sedan ska jag väl så småning om börja plugga lite matte.
Måste också köpa lite gofika tills morgondagen då jag och min klass ska till skeppshamn vid tolv ungefär. Så det kommer bli jobbigt och kallt skulle jag tro, men efter det får man skynda sig hem för morfar fyller 70år och ska till dom och fira han efter skolan. Så imorgon vet jag inte om jag orkar göra något inlägg, men vi får se.

Hoppas iaf att solen skiner och att det kan vara varmt då vi ska vara ute, men man vet ju aldrig för våran lärare sa att vädret skulle bli bra fram till söndag så vi vet liksom inte hur det blir imorgon, säkert spöregn. Men hejdå!


Saknar lillponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0