Fotbollsträning..

Idag åkte man först in på birsta och madicken klippte sig och sedan gick vi på några affärer och sedan for vi direkt på stallet för att det var u-sek möte och pratade omövernattningen, är ni intresserad så anmäl er vid listorna och sedan for vi hem och jag hängde tvätt och dammsug sedan for jag på fotbollsträning och vi var 3 st, den första halvtimman och sedan kom 4 till, dem hade tagit fel på tiden. ;)
Men vi som var där i tid allstå jag och cornelia värmde upp Becka som också va i tid men vi sköt lite på hon och sprang lite, sedan när dem andra 4 kom sköt vi lite mera och sedan körde vi smålagspel.

Härlig träning måste jag bara säga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0