Die Schule!!

Lite kort om dagen på skolan, hade först tyska och ingela va frisk idag och då fick man reda på att vi har prov på fredag, härligt härligt sedan så såg vi på "turkiska för nybörjare", sen hade man teknik och där gör man en dammsugare och så, då hade jag matte med 3 andra så det vart jävligt skönt och sedan så gick vi till Ulla där det var lite mer folk. :)satt vid datan där i 190 min sen fick vi sluta en 15 tidigare än dem andra i klassen, haha ;P
Lunchen var skit äcklig, fisk och stenpotatis, sedan körde jag och fifa lite basket och själv vann man ju på 21 som vanligt, spelade även lite med simon.
Sen hade vi musik, och sedan so där vi såg på film, ganska härlig dag! :D

Nu taggar man för match och slängde i sig lite mat och nu ska jag klä på mig match kläderna, är ju faktiskt våran sista serie match och den är mot selånger och vi ska kötta som bara den, dem spelade ju oavgjort mot alnö så dem har väl spelat riktigt bra antar jag, här kommer lag uppställningen!
Rebecka Pettersson
Ebba Broberg
Julia Edström
Isabelle Forslund
Holly R Westerlund
Matilda Andersson-Knut
Julia Dagfält
Lisa Holm
Amanda Nilsson
Fanny Sellin
Felicia Högkvist
Evelina Höglund
Cornelia Mohlén
Erica Persson
Matilda Svensson
Kötta nu tjejer!

Hare bra, resultatet kommer in efter matchen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0