Dagen på skolan....

Ja som jag skrev i det tidigare inlägget så skulle jag till tandläkarn vi 9 tiden och mamma skjutsade dit mig men påvägen dit så blev vi stoppade på nyckterhetskontroll vid östrand så jag kom lite sent till tandläkaren, men det gjorde då ingenting, så jag gick till Linda som tandläkaren hette och hon pratade då en massa men sa att jag hade fina tänder och att det såg bra ut å så, tog bilder och hade inga hål, fick sån där banan grejs så ja fick inte äta på nån timme elr dricka, fick inte skölja munnen eller nått.
Gick sedan till skolan då man hade egentligen matte men så småningom när jag var vid skolan gick jag på matten och sedan hade vi bild och då var vi på biblioteket i 1 h 30 min och kollade i böcker och rita.
Sen så vare lunch och så himla nervös inför fysik provet som man inte kunde någonting på, men tiden gick och vi satt inne och skrev, gick väldigt trögt må ja säga men skapligt ändå, är inte nöjd men gjorde mitt bästa, fysik är jag inte så bra på och förstår inte så mkt och sen hade vi även vikarie på provet och fick sluta en hel timme innan vi egentligen fick sluta!
Senare blire stallet med kussen+syster!

Jag verkligen älskar denna bild, haha♥
Hoppas på mer bilder nästa sommar,verkligen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0