Dagen, imorgon osv...

Lördag och man sitter hemma och har tråkigt, städar och grejjar medans mina syskon är på fotbollsmatch. Menmen jag är ju dukitg och hjälper till jag, iaf har morfar varit här en snabbis och planerat inför Stockholm Horse Show, jag och Matilda åker dit med morfar och pappa och brukar gå själva på showen, rikitgt kul att vara där! Har varit där två gånger förut och tyckt det varit jättekul. Så vi ska gå på hoppning på söndagen och någon till, men har inte rikitgt bestämt vilken, men iaf. Imorgon så sticker vi till Näset och hejjar på våran vän Sofia som ska tävla, hoppas det går bra och hoppas vi träffar fler vi känner. Jag hoppas också jag kan få se Pinnen som jag hade på ridlägret där. Hihi, snäll ponny det! :')

Men nu blir det mera städning och mat snart hoppas jag, det är väl hockey idag tror jag så då får jag nog en paus! :D


Pinoccio! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

roligt att bada med häst, har dock aldrig gjort det själv ;)

2011-09-25 @ 10:30:18
URL: http://ponnyheart.blogg.se/
Postat av: Alice

Härlig bild & fin blogg ni har! :D

2011-09-25 @ 11:26:28
URL: http://umetrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0