Dagen blev typ "perfect for me"

Vaknade lite innan klockan 7 och såg på fångarna på fortet oc sedan så fikade jag och klädde på mig sedan vi klockan 8 hämtade vi upp alva i bergeforsen och åkte sedan direkt till matfors. (Näset)
Gick och kolla på dem nya hästarna litegranna och så sedan pratade vi lite med sofia och så kollade vi på tävlingarna, iallafall så var vi hemma typ vid 20 över 3 och då käkade man och åkte sedan på fotbollsträning+träningsmatch mot damutvecklingen och vi förlorade med 1-0.
Inte den bästa matchen vi spelat om jag ska va helt ärlig. :/

Madicken och Sofia skriver nog mer om dagen!! :D

Bilderna kommer inom kort tid,hoppas jag. ;)


Kommentarer
Postat av: Alice

Tack! Kulkul :D

2011-09-25 @ 17:44:58
URL: http://umetrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0