Allt möjligt

Känner mig ganska trött nu efter denna långa dag, har iaf haft trevligt.
Som sagt först skola vilket var helt okej, film på både historian och engelskan! :) Sedan fick vi också sluta en halvtimme tidigare, så var hemma ungefär kvart i fyra och var dyngsur, det spöregnade så det var inte så mysigt. Kom hem och ingen var hemma, så började fixa mig tills 70årsfesten hos morfar. Sedan kom resten av familjen hem, gjorde oss klara och åkte till dom. Kom dit och pratade lite med kusinerna om skolan och allt möjligt, haha det märks att vi är större nu, sedan så åt vi och fika lite och spelade lite spel på datorn och såg på idol och lite annat. Sedan åkte vi typ hem. Så nu känner jag mig trött då vi nyss kom hem. :)

Imorgon blir det skola och slutar runt två då vi har lyckats flyttat fram våran idrott.
Men sov gott! :)


Vill ha tillbaka sommaren nu! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0