Städdag

Ja, som rubriken säger "städdag"
Kan ju bara tala om att det är typ det värsta jag vet, hatar verkligen att städa. Men vad gör man inte för att vara snäll ;) Närå, men imorgon kommer släkten då min bror fyllde år i veckan och då ska det vara snyggt när det kommer folk och då åker man på att städa. Men tror ni brorsan är hemma och städer, näe han slipper för han är ute med grabbarna istället som ska fira han idag, och inte får jag något när släkten kommer, lite orättvist sådär.
Men imorgon så blir det stallet, skönt säger jag bara, först u-sek möte och sedan kalas som u-sek hjälper till med. Kommer bli bättre än att vara hemma.

Så nu när det är hockey så får man lite ledig tid, vilket jag förtjänar. Så då blir datorn ens bästa vän! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0