Skola,stallet...!♥

Först vare skola och började dagen med att se fortsätta se på film i svenskan, riktigt kuligt sedan vare prov och var hur nervös som helst och kändes som jag typ inte kunde någonting men skrev iallfall 3 sidor och gjorde mitt bästa, väldigt nöjd asså, sedan hade man tyska, förhör och det gick ju mindre bra om ja ska va ärlig och sedan vare idh och vi skulle göra detta som hette Working Equitation och Ida ville att jag skulle få en häst jag aldrig ridit och Annelie ville att jag skulle ha en STOR häst, jag fick ta Mikron, väldigt nöjd och så mycket bättre än vad Romeo va men det går ju inte att gämföra så mkt, men Micron va iallafall jätte rolig att rida och tvekade inte på något, han var verkligen jätte bra och skulle faktiskt kunna tänka mig att rida han nästa gång om jag inte får nån ponny vill säga...♥
Mikron & Alfons!♥
Bilden laddar 99%
(kommer så fort som möjligt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0