Skolan-hemma!

Äntligen hemma efter en väldigt trött dag på skolan, hade först Ty och ser fortfarande på turkiska för nybörjare och sedan  jobbade i nått häfte om kläder.
Tekniken skrev jag bara om dammsugaren idag sedan, satt jag bara rakt upp och ner. :D
På matten gjorde jag läxa sedan giuck jag till Ulla och spelade ett matte spel med Fifa,Alex,Sofié,Taher och Bryan och jag vann ju såklart som vanligt.
Lunchen var äcklig, fisk usch, sedan hade vi musik och det var lugnt den bästa musik lektionen hitills, körde Så det kan låta och tjejerna vann mot killarna med 27-18, sista minuten var ju fan bäst och roligaste. HAHA;P
SO:n tråkig som vanligt satt och gjorde frågor om andra världskriget, vafan ska vi kunna det för?!
Sverige var ju inte ens med! :o

FÅr se vad man hittar på sen! :)
Schade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0