Ridpasset som jag red istället för min moster! :D

Idag åkte jag med Annelie & Linn till stallet vid 12 och när vi kom dit stod jag och prata med Linn vid tävlingslistorna sedan kom Tim och vi pratade lite, efter en stund kom Alice och då bestämd vi tro ja, att ha film kväll på fredag som börja bli vanligt tycker jag och sedan kom Elisia och efter ett tag så började dems kurs, dem ska nämligen ta grönt kort så då gick jag ut till hästarna och var där ett bra tag sedan kom syrran och vi kollade på nån hund träning och spelade även lite kort. :)
Hundarna var väldigt duktiga och lydde verkligen jätte bra.
Sedan så spelade jag maffia med Alva,Alice,Elisia och Madicken och sen körde vi något som va dö tråkigt, satt i mys rummet och pratade lite och körde hänga gubbe, sedan åkte Madicken och Elisia och Alice, Alva och jag åkte hem till Abrahamsson och satt vid datorn litegranna och åt även.
Kom en liten flicka som sa: Bus elr godis? och Kikki svarade: Jag måste tyvärr ta bus för vi har inge godis,
Flicka: Men jag har inget bus!! (så gulligt)
Kikki: Men jag som ville ha bus!
Flickan: Men jag kan ta frukt!

Åkte sedan tillbaka till stallet och pratade med Maria (ridläraren) och hon frågade om jag kunde ta Lotus istället för Sarah, för hon tänkte att Julia som skulle ha Sarah på KM skulle vilja rida henne.
Så jag tänkte ja visst ska Julia få rida Sarah om hon ska tävla och då får ju även jag rida en c-ponny som jag aldrig ridit förut. :D
Han var väldigt pigg och snäll, gillade han på nått sätt men svårt att förklara och han var väldigt fin ibland och både Maria och jag var nöjd, inte för att skyta men hon tyckte jag red han jätte bra och fick han lugn och fin, så det tog jag emot och var väldigt nöjd, kul att slippa sitta och skänkla på som jag jämt få göra, nu behövde du nästan inte ens röra dig.
Bilder kommer kanske så småning om för det går inte att överföra bilderna från telefon till datan nu, varför vet jag inte?!
Sedan så satt jag i Cafeterian och pratade med Alva och spelade ju kort som vanligt! :)

Awesome day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0