Min vecka typ.

Eftersom det inte blev något bloggande för min del igår så skriver jag nu istället.
Igår var det iaf skola, hade lite alla möjliga lektioner. Aja gick ju bra sedan så hemma gjorde jag typ ingenting, hade tänkt plugga men blev inte mycket av det, tränade bara lite tyskaglosor som egentligen skulle ha varit till fredagen men vi flyttade dom till idag då vi får vara ledig på fredag :D
Så på fredag så åker jag till stallet och är där typ hela dagen med min vän Felicia, ska väl försöka plugga och så. Sedan har vi ju teori också.
Idag är det ridning för mig och vi har väl typ dressyr skulle jag tro, men vi ska ha en massa olika övningar. Sedan så ser morgondagen lite annurlunda ut, men det tar vi imorgon! :P
Ha de braa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0