Fredag

Ja, vet inte riktigt vad man ska skriva. En väldigt tråkig fredag, eller jag vet inte men ah.
Iaf skola, också skulle jag och min kompis ta bussen som skolan beställer till stallet. Ah, och vi sa att den inte skulle komma och inte kom det någon buss, så teorin blev inställd då vi inte tog oss till stallet. Men iaf, vi gick in till skolan och dom fixade så en buss skjutsade oss till stallet och där gjorde jag typ ingenting, eller anmälde mig till KM på Donald, så vi behöver bara hoppa 60cm och bruker tävla 70cm med han så det känns ju bra, sedan är det ju dressyr också LC:1 och det känns inte alls lika bra. Då jag blir så nervös när jag tävlar och spänner mig typ skitmycket och då går det bara skit, så jag hoppas jag kan slappna av så att Donald blir fin, men det får vi ta itu med då! Förhoppningsvis hinner vi träna lite tills dess! Han är ju bäst lillponnyn och hade vila idag. Skönt för han :')

Sedan kom pappa och Pontus och hämtade mig och Matilda och åkte till vår kusin som fyller år. Hon hade fått en hundvalp och pengar, så vi fika och sjöng lite singstar där sedan hem. Och när man kommer hem så slår man på datorn och blir sittande där, så det är typ det jag har att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0