Dagens ridpass.....;)

Lite kort om skolan först, en ganska skön dag bortsett från so:n men då blev ju engelskan och idrotten ett plus i kanten istället, elvensval också iallfall ett halvt plus men ridningen idag gick ju super enligt mig och vi körde en liten bana som vi skulle hoppade ett hinder först med en hand och vidare till en grind vi skulle gå igenom (öppna och stänga) sedan skulle vi ta en flagga ur ett hål, rida slalom och tillbaka över 2 bommar sedan i med flaggan igen. KÖrde så några gånger och är faktiskt lite chockad hur bra Romeo var idag, han var både modig och fin, så det var ju bra för har ju varit lite deppig för att det var 3 hela jävla veckor sedan jag red elf sist, saknar han enormt!<3

Här kommer några bilder på mig och Romeo som kussen knäppte sist vi hade hoppning!




Avslutar med en bild på Mig & Madicken!
Donald till vänster, Romeo till höger!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0