Dagens ridpass!

Tvungen att kliva upp 6.15 istället för 7.00 idag, då pappa började jobba 7.00 och jag skulle vara på stallet typ 7.45 så då fick jag åka dit till sju och vänta på dom andra. Första gången jag var först där, brukar alltid vara sist dit men nu har det blivit ändring!
Iaf, bytte om och sedan när klockan var tio i åtta gick vi ut till hästarna våra, jag fick Sarah som är en liten d-ponny men grymt fin!
Red mycket självständigt och det gick faktiskt riktigt bra, jobbade våra hästar mycket låga i formen, men varierade lite också beroende på hästen. Men det kändes bra, kul att få sitta på en häst så man kan få ut mycket av ridningen. Så nästa gång blir det markarbete och skulle tro att jag får denna prinsessa då! :)


Kommentarer
Postat av: moa

söt prinsessan :')

2011-10-22 @ 23:26:41
Postat av: Madicken

Hihi, ja lillsarah! :')

2011-10-23 @ 16:47:52
URL: http://knutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0