Checkers, skolan = tröööött


Idag har jag varit på checkers och gått den där handledarutbildningen för att börja övningsköra.
Haha, har ett halvår innan jag fyller arton, så knaske lite sent börjat men det ska nog gå.
Iaf så gick jag med min kusin Adrian som är 95 och hans föräldrar, då min pappa gick med bror min i fjol. Så då passade jag på att gå med kusinen istället för att gå själv, så jag satt där tyst och stilla i tre till fyra timmar.
Väldigt tråkigt, det ända bra var att man fick en macka och en burkdricka! (Y) hihi

Men skolan först som vanligt, och nu är det ju bara en vecka kvar sedan lov, fattar ni vad jag längtar eller, kommer bli super med lov och slippa allt pluggandet!


Nu är jag trött och ska gå och lägga mig snart, har ju sovmorgon till halv tio imorgon så hoppas mamma kan skjutsa mig så jag slipper åka dit till åtta, men godnatt! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0