Bloggningen om igår!

Som ni kanske märkte blev det ingen bloggning från mig igår.
Dagen såg i alla fall ut såhär, skolan först då jag hade en lektion sedan lov, om man nu inte räknar med teorin på stallet. Så åkte till stallet gick igenom hästarnas extriör och så, sedan träffade jag på Alva och Linn i stallet och tydligen hade de bestämt att vi skulle se på film hemma hos Alva och Alice, så då när Linn och ALva hade ridit så gick vi till dom, skulle se någon skräckfilm men blev inte av då vi tyckte den verkade dålig. Så då såg vi lite på Idol och så, sedan åkte jag med Linn hem. Så när jag kom hem var jag trött, såg nånting på tvn och sedan somnade jag. Haha inte vanligt för att vara mig det.

Men nu är man pigg och glad och har ett underbart lov framför mig. Mycket stall också hoppas jag att jag hittar på något kul med mina vänner. Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0