Tillbaka

Ja, som ni kanske vet har jag varit i Stockholm i helgen och varit på Stockholm Horse Show, fredag och söndag och gårdagen hade jag inte tid att skriva något. Har ju inte haft tillgång till internet under helgen heller, men har iaf haft kul. Så nu är man tillbaka i den vanliga vardagen med skolan och allt. Just nu rätt lungt i skolan med läxor/prov, det kommer sen mot slutet. Idag har jag iaf inte gjort något mer än varit på skolan och haft en helt vanlig dag, och hemma städar man och grejjar på inför julen på rummet. Inte så att det är så kul då jag verkligen hatar att städa, men man måste ju göra det. Imorgon är det ridning och sedan simkurs så skulle gissa på sent inlägg imorgon, men ah nu ska jag städa lite!


Saknat lillprinsen också!
Imorgon kör vi =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0