The day for me!...

Dagen för mig var väll rätt lyckande tycker jag 2 lektioner bara åh sovmorgon, rätt skönt måste jag säga, hade först matte elr ja vi gick bara igenom om vi hade klarat provet också hade vi genomgång på provet tillsammans, tydligen vad det många som fick F allstå IG om man säger på det gamla betygsystemet.
Jag fick C och är rätt nöjd fast inte riktigt men det står ju för VG, men aja slut diskuterat om provet.
Hade även bild och då började vi med en ny uppgift och den är väldigt svår tycker jag vi ska rita en bild som har med ett ordspråk att göra, vilket jag tycker är skit svårt.

Slutade 1 efter lunchen skulle jag och fyra till tjejer hjälpa till några som skulle bli tränare och då har vi spelat fotboll i lite mer än 2 timmar och det var väll lite spännade, lite nya övningar och lite nytt folk, var ju även 7 från sörberge och 4 från herr laget, så vi var ju några stycken, riktigt roligt var det men väldigt läskigt.

Gick sedan till Linnéa och då åkte vi direkt till stallet och hon red Conan och spelade lite kort också, körde även maffia med Alva,Emma,HG,Linnéa,Kattie och Madicken, haha =P

Saknar dig enormt mycket!♥
Du hade allt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0