T U R ! ! !

Åker i säkert i bilen nu men som att jag gjort detta inlägg före så kommer det nu, så det blir lite uppdaterat här!

Var ju ledig ifrån skolan idag som att jag har åkt till stockholm för att kolla på horse show med Madicken och har ju så tur att jag har sluppit gjort lite läxor som typ svenska sida 27-31 och SO som vi skulle ha förhör i från sida 492-518 och även tyska läxan som vi både skulle lyssna på någon text+läsa och sen hade vi även 27 glosor + 11 fraser!
Jag säger bara YES!!!!!!!!!
Däremot är jag lite deppig för att jag missat idh, då jag har ridning, men detta är ju ganska lika roligt det med, har ju med hästar att göra! =D

Kommer en bild från rosetterna jag fick i helgen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0