Sweet dreams!♥

Kanske dax att gå och lägga sig om man ska upp imorgon och till stallet som vanligt, kanske sover över hos alva inte riktigt bestämt än men vi får se och tänkte kanske att man skulle plugga lite också, som att man har prov snart när skolan drar igång nu efter lovet.
Har fått hem omdömena nu och jag är väl si så där nöjd med dem har inte läst dem så noga utan bara översiktläsa elr vad det heter. :)
Har ju ätit Billys pizza nu på lovet när vi är på stallet så imorrn tänkte jag att vi kunde ta med hamburgare som är köpt från lidl, elr ja det är ju jag som får ta med det såklart, Madicken ska bara äta inte ta med något.
Svaren från frågestunden kommer jag lägga ut idag elr på fredag och det beror ju på om jag är hemma elr inte.
Jag älskar dig över allt och annat!♥
Ich liebe dich!♥


Kommentarer
Postat av: alice

Så fina!<3

2011-11-04 @ 01:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0