Superduperglad! :')

Hihi, fattar ni om jag är glad eller. Haha blir stallet hela veckan utom söndag! :D :D :D

Iaf så loggade jag in på http://www.hipponized.com och läste mina mejl och i ett av dom stod det såhär! :
Grattis Madiiicken du har vunnit på Hippolotteriet.
Alla som är inloggade en dag deltar i ett lotteri som avgörs på natten.
Du har dragit vinst nr:4.
Du har vunnit 58300 Hc.
Som Vipmedlem får du en bonus på 2 gånger vinsten så det blir 116600 Hc som sätts in på ditt konto
Stort grattis
Andy, Therese och Jessica

Haha, fattar ni vad glad man kan bli eller. Men nu var det inte det jag skulle berätta utan jag har tre dagar som jag ser fram emot väldigt mycket. Imorgon så är det hoppning på lillkillen och vi ska ge gärnet. Fick reda av min ridlärare att vi kommer typ vara fyra fem stycken imorgon på lektionen så det är ju bra :D
Sedan torsdag så rider jag istället för min kusin som typ kan galoppera så då ska vi se hur det går för mig. Och då är det heller inte min vanliga ridlärare vilket kan bli kul! Iaf så hoppas jag på någon bra typ Donald eller Sarah, sedan fredag så är det privatlektion på förhoppningsvis Donald, vilket kommer bli skitkul.

Sedan på lördag är det lokal tävling hemma och tyvärr får inte jag vara med men ska dit och kolla och hejja på våra superponnyer som ska vara med! :)
Så var berädda på dålig uppdatering men snart kommer svar på alla frågor som vi fått! :D

Kommentarer
Postat av: jenniefer

ska ni ha privat lektion med eran kusin och de också eller :) alltså du matilda och din kusin? :)för jag tänkte om hon kommer ha romeo så är det ju ingen ide att jag kommer tidigt :)

2011-11-02 @ 10:40:57
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0